FORUM.BLARG.SE
gosh batman, isn't it just awesome?
You are not logged in.
#1 2007-06-17 12:07:22
- xEEw-
- New member
Förslag
Tycker det borde finnas statistik och rekordlistor på saker som:
- Lista över antal poäng totalt
- Lista över antal poäng tagna i en streak
- Lista över de snabbaste tiderna
- Lista över flest vunna rundor
- Lista över de snabbast vunna rundorna
- Lista över de högsta KPM-värdena
- Lista över antal rekord
- Lista över de bästa snitten på svarstid
- Lista över de bästa snitten på KPM
.. typ de 10 bästa på alla dessa kategorier hela tiden uppdaterat. Sen hade jag gärna sett att det fanns en funktion som man kunde hela tiden se hur många rekord man hade. Och gärna en omstart av _alla_ rekord vilket resulterar i ny tävling och alla fusktider försvinner. Förslagsvis så kan man spara de tider och rekord som inte GÅR att göra om på en hall of fame sida inne på hemsidan där man listar datum, namn, fråga och tid typ. Sen hela tiden hårdare koll på fuskare och sen tycker jag att tider under 0,6 och KPM över 700 ska vara autoBAN.
Lide seriös kanske, men hade blivit roligare. :P
Jepp, that's it. :P
Last edited by xEEw- (2007-06-17 17:04:08)
#2 2007-06-18 01:10:17
- fluffmeister
- New member
Re: Förslag
kan inte annat än att hålla med. skulle vara fint med en fluff-avdelning här på sidan och på ircm tror att alla vill ha det innerst inne.
Gonatt!
#5 2007-09-16 20:59:01
- zapter
- New member
0,6 har du ju till och med själv kommit under, och det är högst möjligt. lägre gräns där isf. och 700 kpm-gränsen borde vara högre också imo. Men annars är det väl nice förslag. Statistik rulez.
#7 2008-02-17 07:34:57
- tomat
- Administrator
Massa statistik - check.
Starta om rekord o sånt har inte direkt med hemsidan att göra, och skulle nog inte vara så populärt med alla.
Angående fusktider and what not, bryr mig inte direkt, och att sätta såna gränser skulle förmodligen resultera i freak bans.
#9 2008-02-17 22:34:56
- tomat
- Administrator
makarn wrote:
precis. vore väl synd att banna mig. eller?
Freak.